Letní období se blíží a vy stále přemýšlíte nad tím, jak proměnit vaše břicho v pekáč buchet? Stejně jako pro ostatní může být přání nepředstavitelnou věcí, jako například zdolání Mount Everestu. Nicméně správným tréninkovým režimem a především zdravým stravováním můžete krásného těla dosáhnout již za měsíc. Jak na to? Pojďme se společně podívat na to, jak svého snu můžete snadno docílit.

Výsledek obrázku pro crossfit1.Krok – Vytvoření tréninkového plánu

Ať už se jedná o jakoukoliv motivaci k dosažení, důležité je být připraven. Správným přístupem je připravit si tréninkový plán, prostřednictvím kterého zjistíte procento tělesného tuku ve vašem těle. Jak uvádí některá studie, břišní svalstvo začíná být znatelné v okamžiku, kdy množství tělesného tuku klesne u mužů pod 13%, naopak u žen je hranice stanovena na 17%. Samozřejmě, že jako u každého sportu, tak i zde existují výjimky, ale přesto většina z nás potřebuje pro získání vysněného břicha zhubnout hlavně tuk.

  • Příklad: Řekněme, že jste muž o hmotnosti 76 kg a objem vašeho tělesného tuku je 18%. Váš cílový objem je 12%. Z toho plyne, že musíte shodit 6% tuku. Pro výpočet toho, kolik kilogramů to celkově je, použijte následující vzorec. (% tuku, které musíte shodit) x (původní hmotnost) = kolik musíte celkově shodit kg. V naší modelové situaci by vzorec po dosazení hodnot vypadal takto: (0.06%) x (76 kg) = 4.56 kg.

Výsledků docílíte pomocí cviků na břišní svalstvo. Břišní svaly posilujte pět dní v týdnu. Celkem se jedná o sérii cviků ze čtyř setů, důležitý je počet s co největším opakováním. Pokud se v každém setu dostanete nad 30 opakování, pak byste měli přidat na zátěži a použít například medicinbal. Pokud i tak zvládáte, pak si můžete pomoci přes závaží s větší hmotností. Jaké cviky můžete cvičit? V první řadě se jedná o klasické zdvihy nohou na lavičce. Tímto cvičením zasáhnete spodní břišní svalstvo. Zkracovačky se zdviženýma nohama. Tímto cvičením zasáhnete horní břišní svalstvo. Přetáčení nohou v leže, kterým procvičíte šikmé břišní svalstvo.

2. Krok – Změna stravovacích návyků

Jak se říká, všechno to začíná v ledničce. Důležité je tedy sestavit čistý stravovací plán. Co si pod tím představit? Čistá, zdravá strava je taková, která neobsahuje zpracovaná jídla. Místo toho by měla být složena z celých, nezpracovaných potravin, které vám společně dodají všechny potřebné živiny. Mezi zpracované potraviny můžeme zařadit celou řadu jídel – vyhýbat byste se měli zejména těm velmi zpracovaným, po kterých se nejvíce tloustne. Jedná se například o brambůrky, hamburgery z fast-foodů, mražené polotovary a další. Pokud jste se rozhodli dát do toho všechno, pak určitě konzumujte vyváženou stravu. Chcete-li honbu za břišním svalstvem podpořit, budete se muset stravovat komplexními jídly, sestávajícími z většího množství čistých bílkovin, ovoce, zeleniny, nepříliš tučných mléčných výrobků a zdravých sacharidů. Váš jídelníček by tak neměly minout bílkoviny, ovoce, zelenina a důležité jsou pravidelné snídaně.

V jakém měřítku se stravovat? Podle odborníků je potřeba jíst šest menších jídel denně. Pro hubnutí nesmíte jídla vynechávat, ale naopak dodržovat režim šesti menších jídel denně. V poslední řadě bychom určitě doporučili pít spoustu vody. Vzhledem k tomu, že tělo není na pravidelné cvičení připraveno, musíte zůstat neustále dobře hydratovaní.  Dostatek vody také zabrání nadýmání–když jste dehydrovaní, tělo zadržuje vodu a způsobuje nepříjemné nadýmání.

Výsledek obrázku pro crossfit

About The Author

Píšeme pro vás denně zajímavé články ze světa. Na našem webu najdete široké zaměření publikace. Snažíme se informovat co nejširší základnu čtenářů. Tento magazín jsme založily v roce 2015.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.